fredag 22 juni 2007

Hvilken start....

--- nå skulle vi egentlig vært på ett hotell i LIllehammer, og slappet av før løpet i morgen, men hva skjer? Vi er på Carl Berner gitt! Vi tenkte nemlig en smule kort, og bestilte oss ikke togbilletter på forhånd, så da vi troppa opp på togstasjonen tidligere i dag ble vi møtt med "beklager, her er det fullt!"! Så da var det bare å ta hjelmen på, og returnere til Carl Berner.

Heldigvis så har jeg en veeeldig snill venninne som stiller opp på kort varsel med bil i morgen, og tar turen fram og tilbake til Lillehammer (TAKK Hanne!! :)), så da kommer vi oss avgårde likevel. Riktignok har vi ikke sykkelstativ da, så jeg er litt spent på hvordan vi skal få med syklene, men med ett par tau ordner det meste seg. :)

Sånn ellers kan jeg vel ikke si at værgudene er helt med oss... Det regner veldig, og i følge ulike værvarsler så skal vi ha motvind omtrent hele veien i morgen! Hoho, som om ikke 180 kilometer i seg selv er ille nok, så skal de sykles som en druknet katt, med vinden piskende (hehe, det er riktignok snakk om flau vind, så piskende er kanskje en smule overdrivelse) i ansiktet!

Jaja, neste (og siste) gang jeg skriver ett innlegg i denne bloggen er løpet overstått! Hvordan gikk det? Fullførte jeg, eller brøt jeg i første oppoverbakke? Kræsja jeg? Havna jeg med nesa først i grøfta? Mange mulige utfall - følg med så får du se! ;)a

Inga kommentarer: