söndag 17 juni 2007

Tur retur Holmlia repeat

Torsdag ble det nok en tur ut til Holmlia, med retur utpå kvelden. Gikk litt raskere denne gangen, kortet ned reisetiden med nesten en halv time.

Ellers har en sommerfest på fredag og en bryllupsfest i går (lørdag) ført til at det har blitt minimalt (dvs ingen) med sykling i helga gitt. Og nå er det faktisk 6 dager igjen til løpet! Huzza!

Informerte om at jeg har kutta fra den store til den lille styrkeprøven på jobben, i håp om at noen kanskje ble med da, men det ser fortsatt dårlig ut. Jeg får vel bare håpe på at det er noen andre som stiller alene til start, og som ønsker selskap. :p

Nå skal jeg sove litt til, og se om formen stiger såpass at jeg får lyst til å spenne på meg sykkelsko og ta en runde i området løpet av dagen.

Inga kommentarer: