fredag 1 juni 2007

Ikke så lurt kanskje....

I går hadde vi OW-pils (slik som vi alltid har den siste torsdagen i måneden), og mine planer om en rolig kveld ble kraftig spolert. Lada opp med to timer trening på SATS, før turen gikk ned til Beer Palace på Aker Brygge. Var tilbake på Carl Berner kl halv tre i natt, og det er kanskje ikke nødvendig å si at jeg IKKE har trent i dag??

Men men, man skal jo ha hviledager en gang i blant, så jeg kan skylde på det 8-)

Forøvrig må jeg si at mine kolleger har minimal trua på at jeg gjennomfører! Utover kvelden i går var sykkelturen ett tilbakevendende tema, og folk begynte jaggumeg å vedde på at jeg ikke kom til å gjennomføre! :o Makan. Nå skal jeg ikke nevne navn - men Mads og Tarjei (hihi); dere skylder meg snart 1500 kr! ;)

Den som ler sist ler best sier jeg bare (så får vi se hvem det blir).

Forøvrig har det vært møkkavær i Oslo de siste dagene, så det har ikke vært særlig fristende og ta turen ut, men i morgen får det bære eller briste, da går turen ut til Nesoddtangen enten det regner eller ikke. I følge værvarselet skal det være overskya, men 18 grader og oppholdsvær, så satser på at det holder seg.

Skal gå til innkjøp av litt sykkelstæsj også, mangler blant annet gode sko og briller. Kamikazemygg på øyet er ikke noe å trakte etter når farten er høy og fallhøyden stor.

Inga kommentarer: