torsdag 7 juni 2007

Liten kveldstur

Det ble til at jeg kom meg ut på sykkelen likevel i dag, på tross av varmen. Sov en ettermiddagslur etter jobb, og i sju-tida var jeg ca våken nok (merk; ikke våken, men våken nok) til å sykle avgårde. Denne gangen var Nittedal målet.

Turen gikk over Romsås, og opp til Gjelleråsen. Der passerte jeg Ringnes, noe jeg både så og lukta, før det bar nedover mot Nittedal. Det gikk ned og ned og ned til jeg plutselig var i Nittedal, og dermed halvveis. Ned og ned og ned er gøy, men ikke like gøy å vite at jeg skulle akkurat samme vei tilbake, som ble til opp og opp og opp.

Men, men, nå er jeg på plass på Carl Berner igjen. Turen ble i overkant av 38 km lang, og tok ca 1 time og 45 minutt. noe som betyr en snittfart på 21.72 som jo ikke er så verst. (Avhengig av hva man måler seg mot da. Jeg møtte på en hel flokk med Rye-syklister, og de suser jo så fort forbi at man nesten ikke rekker og legge merke til dem).

Målet er en tur i morgen også, men i morgen er det jo fredag, noe som har en tendens til å bety alt annet en trening :p

Siden jeg kjøpte sykkelen har jeg nå syklet 391 km. Dvs at jeg mangler 150 km for å faktisk ha syklet Trondheim-Oslo distansen.

Inga kommentarer: